offsidemanager.prv.pl
no nie dziwie sie, ale jesli zdenerwowania i irytacji nie wrzucisz do kieszeni, a wyjmiesz determinacje i zapal do pracy to zobaczysz, ze OFM wyjdzie znacznie szybciej niz sie zdaje, poniewaz nie bedziesz czekal wiecznosci na nowych programistow ;/
Offline
tyle, ze sam wiesz jak wyglada szybkosc rozwijania sie gry, kiedy to pisze ja sam. Nie, czekam na osobe, ktora pomoze mi to zaprogramowac (nie powinnismy dlugo czekac, mam pare osob na oku, ale co z tego wyjdzie? hmm...)
Offline
no wiem i nie jest to mile uczucie ;/
ale jednak...
gdy piszesz ja sam wiesz, ze na pewno sie rozwija, a miedzy czasie mozna poszukac kogos jeszcze do pomocy.
wtedy tak czy inaczej bedziesz mial swiadomosc rozwijania sie gry. a gdy ktos sie zgodzi na pomoc to gra bedzie tworzona znacznei szybsciej w innego miejsca. teraz zalozmy zatrzymales sie na pisaniu treningu. gdybys dalej go pisal to zalozmy, ze bys go skonczyl w poniewadzialek. a tak jak czekasz na ludzi to moze skonczysz w niedziele za 3 tyg. ;/
daje to duzo do zrozumienia no nie ??
Offline
Chcemy teraz na samym poczatku stworzyc "plan absolutny" gry. Potem ugryz przygotuje design, a my (programisci) go oskryptujemy. Z programista musze omowic strukture i jak rozwiazemy problemy zwiazane z gra (e.x. struktura bazy danych, na jakiej zasadzie ma dzialac jezyk). Jezeli to ma byc owocna wspolpraca, musi sie taki znalezc przed napisaniem gry. On musi uczesniczyc juz w tworzeniu jej zarysu i fabuly.
Offline
panowie a gra będzie w php zapewne ? bazy mysql ? to niestety (jeszcze) nie moja działka ale jako informatyk początkujący programista chętnie się dowiem w jakim języku będzie gra
Offline