offsidemanager.prv.pl

offsidemanager.prv.pl

#16 2007-01-22 16:29:19

niuteQ

Gracz

Zarejestrowany: 2006-05-07
Posty: 253
Punktów :   

Re: silnik meczowy, poszukiwania programistow, grafika

Dobrze wiec, wykombinujemy rewolucyjny silnik zrobimy symulacje meczu - zarys juz mamy (dzieki SS )

i dziekuje, ze nie przekreciles mojego nicka


w zaladku zawsze byli kwasy!

Offline

 

#17 2007-01-22 20:46:38

poznaniak

Gracz

Zarejestrowany: 2006-11-27
Posty: 75
Punktów :   

Re: silnik meczowy, poszukiwania programistow, grafika

nie ma sprawy

już czekam na ten silnik ]:->

Offline

 

#18 2007-01-22 22:55:47

niuteQ

Gracz

Zarejestrowany: 2006-05-07
Posty: 253
Punktów :   

Re: silnik meczowy, poszukiwania programistow, grafika

okey

aha jeszcze jedno: I kiedy wreszcie ruszy gra ? Bo już się nie mogę doczekać. No... GolOnline juz powoli siada na przyklad... mysle, ze lepiej dzialac bez pospiechu ;p


w zaladku zawsze byli kwasy!

Offline

 

#19 2007-01-22 23:06:30

poznaniak

Gracz

Zarejestrowany: 2006-11-27
Posty: 75
Punktów :   

Re: silnik meczowy, poszukiwania programistow, grafika

wiesz golonlie to shit ogólnie za dużo statystyk w dodatku schematyczna taksa dziwna szkółka i trening. gram w to ale tylko wchodze raz na x czasu żeby się zalogować

Offline

 

#20 2007-01-23 16:04:44

niuteQ

Gracz

Zarejestrowany: 2006-05-07
Posty: 253
Punktów :   

Re: silnik meczowy, poszukiwania programistow, grafika

wg mnie popelnili tam podstawowy blad - nie maja nic nowego, wszystko zwalili z innych managerow.

my tego bledu (mam nadzieje) nie popelnimy )


w zaladku zawsze byli kwasy!

Offline

 

#21 2007-01-23 18:10:09

kaktus

Gracz

Zarejestrowany: 2006-08-28
Posty: 93
Punktów :   

Re: silnik meczowy, poszukiwania programistow, grafika

niuteQ napisał:

okey

aha jeszcze jedno: I kiedy wreszcie ruszy gra ? Bo już się nie mogę doczekać. No... GolOnline juz powoli siada na przyklad... mysle, ze lepiej dzialac bez pospiechu ;p



Wlaczyles mozg?
Brawo.;p

Offline

 

#22 2007-01-23 19:59:39

niuteQ

Gracz

Zarejestrowany: 2006-05-07
Posty: 253
Punktów :   

Re: silnik meczowy, poszukiwania programistow, grafika

wrociles? brawo!


w zaladku zawsze byli kwasy!

Offline

 

#23 2007-02-06 11:57:16

ugryz

Gracz

Zarejestrowany: 2007-02-06
Posty: 12
Punktów :   

Re: silnik meczowy, poszukiwania programistow, grafika

sprobuje sie tutaj podpiac

na poczatek to czesc wszystkim!
mysle, ze zostalem juz tutaj przedstawiony i wiekszosc z was zna mnie chociaz z nicka albo z 'roteiro'.

kontaktowal sie ze mna niuteq i proponowal wspolprace nad gra, mial zostac wykorzystany layout z roteiro (przynajmniej pewne elementy) oraz pomysly, ktore podalem.

planowalem gierke, w ktorej miala byc mozliwosc zmiany klubow. jak by to sie sprawdzilo w praktyce - nie wiem. nie bylo mi dane przetestowac takiej opcji. nie wiem teraz na ile niuteq z astaa chcieliby wykorzystac te pomysly. ale wydaje mi sie, ze ciezko bedzie polaczyc obecnego menadzera z tym, co ja chcialem zrobic. czy nie lepiej by bylo zrobic cos od samego poczatku? wystartowac od zera z nowym projektem, pewnie niektore wasze kody mozna przejac, reszte napisac od nowa. i nie rzucac sie na wszystko na raz, tylko powoli isc krok po kroku. tak ja mysle. czekam na wasz odzew - forum mam w ulubionych

jeszcze o czyms zapomnialem: z sama reklama nowego projektu nie powinno byc klopotu, mam baze danych z 600 mejlami do osob, ktore byly zainteresowane roteiro. na nich w dalszym ciagu mozna liczyc. no ale poki co, to trzeba miec cos, co by mozna im rzucic na pozarcie.

ciao!
ugryz

P.S.: jezeli ktos by chcial zobaczyc jak wygladalo Roteiro, to tutaj wrzucam dwa linki (linki na stronkach nie dzialaja!!!)
1. http://dhost.info/szczesny/praca.php
2. http://dhost.info/szczesny/roots.php

wsio

Ostatnio edytowany przez ugryz (2007-02-06 12:15:56)

Offline

 

#24 2007-02-06 12:23:49

niuteQ

Gracz

Zarejestrowany: 2006-05-07
Posty: 253
Punktów :   

Re: silnik meczowy, poszukiwania programistow, grafika

wiedzialem, ze tu trawisz ciesze sie, ze sie ekipa powieksza. czekam jeszcze na odzew glocka z GolOnline


w zaladku zawsze byli kwasy!

Offline

 

#25 2007-02-06 17:00:02

poznaniak

Gracz

Zarejestrowany: 2006-11-27
Posty: 75
Punktów :   

Re: silnik meczowy, poszukiwania programistow, grafika

Witam Cię Ugryz wśród naszej społeczności Widze, że NiuteQ poczynił ruchy transferowe i niezła ekipa się szykuje

Teraz tak co do screenów z roteiro Ugryz. To oczywiście subiektywna ocena ale tak :

- jak dla mnie liczba zalogowanych użytkowników nie jest tak ważna, aby ją  umieszczać na pasku widocznym na każdej stronie

- fajnie, że tak dużo czynników ale np. finanse zamiast bankrut powinny być bankructwo klubu bądź też, klub jest niewypłacalny a transfery zamiast niemożliwe - zablokowane ( kara nałożona przez ... [w przypadku off`a przez offside zarząd]) zwiększa to realność i powagę gry ( rozumiem że jacy kibice to żart ) w dodatku zamiast kibice FanClub : ilość kibiców ( nazwa mogłaby być - nadawana przez prezesa przy założeniu drużyny )

- zamiast przegląd drużyny i przegląd usera może strona klubowa i menadżer ? chodzi o to, żeby te nazwy były fajne a w dodatku zrozumiałe. Wiem, że czepiam się szczegółów ale to one sprawiają, że zostajemy przy grze bo tak naprawdę większość menago jest do siebie podobna i różnice są niewielkie właśnie w szczegółach.

teraz tak - bardzo podobają mi się ikonki, jakie zastosowałeś oraz ekranik na dole na szarym tle z podręcznymi informacjami. fajne jest też okienko rozgrywki gdzie opisuję się naszą passę

- teraz  jeszcze kwestia siana - czy menadżer na coś je przeznacza czy są tak tylko, żeby były jako urealnienie a faktycznie znikają w próżni ??

Ja wiem, że łatwo się krytykuje jak się samemu nie umie ale chodzi o to, żeby ta gra była naprawdę super a to można zrobić oprócz pomocy, także konstruktywnymi opiniami co zmienić/ulepszyć i mam nadzieję, że jest tutaj parę osób ( SS, Kaktus, NiuteQ, Astaa(co prawda nieobecny narazie), teraz Ugryz, i jeszcze inni których nie wymieniłem a się udzielają) którym zależy na tym by menadżer był taki abyście byli zadowoleni z efektów swojej pracy a podobałby się innym

Offline

 

#26 2007-02-06 18:52:52

niuteQ

Gracz

Zarejestrowany: 2006-05-07
Posty: 253
Punktów :   

Re: silnik meczowy, poszukiwania programistow, grafika

przeciez to jest przyklad...


w zaladku zawsze byli kwasy!

Offline

 

#27 2007-02-06 19:06:10

poznaniak

Gracz

Zarejestrowany: 2006-11-27
Posty: 75
Punktów :   

Re: silnik meczowy, poszukiwania programistow, grafika

NiuteQ wiem, że przykład ale to chyba na przykładach eliminuje się błędy ? Chyba, że Ty chcesz wypuścić grę i dopiero wtedy je eliminować...

Offline

 

#28 2007-02-06 19:07:12

niuteQ

Gracz

Zarejestrowany: 2006-05-07
Posty: 253
Punktów :   

Re: silnik meczowy, poszukiwania programistow, grafika

...poza tym mnie osobiscie podobaja sie te wszystkie okreslenia


w zaladku zawsze byli kwasy!

Offline

 

#29 2007-02-06 19:46:12

astaa

Administrator

Zarejestrowany: 2006-05-07
Posty: 58
Punktów :   

Re: silnik meczowy, poszukiwania programistow, grafika

spokoj

Offline

 

#30 2007-02-06 20:26:48

poznaniak

Gracz

Zarejestrowany: 2006-11-27
Posty: 75
Punktów :   

Re: silnik meczowy, poszukiwania programistow, grafika

pan Prezes przyszedł

akurat jacy kibice to jest dobre ;p ale nieprofesjonalne

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.vaevictisclan.pun.pl www.spolecznosc-bogow.pun.pl www.etiiiiiiiiii.pun.pl www.sab.pun.pl www.naruto-swiat.pun.pl